Blogurile mele!

Hoinarind printre amintiri!

Un blog, pentru toti romanticii, by StefaniaBr !

Poze din Romania!

Ghid turistic!

duminică, 12 decembrie 2010

ION GHITULESCU, MUZICA DE PETRECERE(2)

Ion Ghitulescu - Inimioara inimioara
Ion Ghitulescu - La casa cu trestioara
Ion Ghitulescu - La Ciolpani,la crucea-nalta
Ion Ghitulescu - La o rascruce de drum
Ion Ghitulescu - La salul cel negru
Ion Ghitulescu - Lasa-ma-n casa nevasta
Ion Ghitulescu - Leaga-ti lele coada stanga
Ion Ghitulescu - Mi s-a rupt caruta-n drum
Ion Ghitulescu - Nu mi-e necaz ca traiesc
Ion Ghitulescu - O mama atata-i buna
Ion Ghitulescu - O mama, dulce mama
Ion Ghitulescu - Pe ulita armeneasca
Ion Ghitulescu - Piatra, piatra
Ion Ghitulescu - Picaturi de untdelemn
Ion Ghitulescu - Sabarelul
Ion Ghitulescu - Sa-mi canti batrane lautar
Ion Ghitulescu - Satra
Ion Ghitulescu - Si-am avut o maicusoara
Ion Ghitulescu - Spune, spune mos batran
Ion Ghitulescu - Spune, spune pui de corb
Ion Ghitulescu - Sunt sofer si viata-mi place
Ion Ghitulescu - Tuiculita de Pitesti
Ion Ghitulescu - Un tigan avea o casa
Ion Ghitulescu - Unii spun daca ai bani
Ion Ghitulescu - Vinisor de Dealu Mare
Ion Ghitulescu - Vintuletu bate tare

DOWNLOAD aici:

Niciun comentariu: