Blogurile mele!

Hoinarind printre amintiri!

Un blog, pentru toti romanticii, by StefaniaBr !

Poze din Romania!

Ghid turistic!

luni, 23 ianuarie 2012

VOCI DE AUR! MUZICA POPULARA


ANETA STAN - Viisoara dobrogeana.mp3
ANGELICA STOICAN - Neicuta, vorba frumoasa.mp3
BENONE SINULESCU - Eu ti-am iubit ochii tai.mp3
ELENA ROIZEN - Mihaita, puiule .mp3
FILOFTEIA LACATUSU - Si de-o fi candva sa mor.mp3
GEORGETA STOICA - Ajunga-te, maica, ajunga.mp3
GHEORGHE ROSOGA - Sunt flacau din plai oltean .mp3
ILEANA CIUCULETE - Cand rasare luna seara.mp3
ILEANA CONSTANTINESCU - Mierlita cand e bolnava.mp3
ILEANA GRECULESCU - De n-ar fi neica cu dor.mp3
ILEANA SARAROIU - Ti-o parea, puiule, bine.mp3
ION CRETU - Lele, lelisoara.mp3
ION CRISTOREANU - Cantec de la Rasinari.mp3
ION DOLANESCU - Cantecul caprioarei.mp3
ION DUCA - Eu plec, mandro, la armata.mp3
ION LUICAN - Cand eram flacau odata.mp3
IONELA PRODAN - In padure la Zaval.mp3
IRINA LOGHIN - Cei trei brazi de la Sinaia.mp3
LUCRETIA CIOBANU - Cand vii bade-n sezatoare.mp3
MARIA APOSTOL - Neica, de peste Gilort.mp3
MARIA BUTACIU - Am un bade si-i pastor.mp3
MARIA CIOBANU - Iesi neicuta pana-n prag .mp3
MARIA CORNESCU - Lunca-i mare, iarba-i verde.mp3
MARIA LATARETU - Canta pasarile in lunca.mp3
NATALIA SERBANESCU - Dunare, cu apa multa.mp3
NELU BALASOIU - Te vazui, draga Marie.mp3
NELU HUTU - Ca la noi la Falticeni.mp3
NELU ORIAN - Eu ti-am spus de-atatea ori .mp3
NICOLAE MOTEI - Primavara cand da frunza.mp3
PETRE SABADEANU - Spune mandr-adevarat.mp3
TIBERIU CEIA - Mandra mea-i oraviteana.mp3


DOWNLOAD:

Niciun comentariu: