Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

luni, 19 martie 2012

Valeriu Sfetcu - In dumbrava, la Novaci


1.Valeriu Sfetcu - In dumbrava la Novaci.mp3
2.Valeriu Sfetcu - Face-m-as o randunea.mp3
3. Valeriu Sfetcu - Puiculita mi-ai fost draga.mp3
4. Valeriu Sfetcu - Nu vezi mandro, primavara.mp3
5. Valeriu Sfetcu - Voi mandrelor, ce ma stiti.mp3
6. Valeriu Sfetcu - Mandruta, cat oi trai.mp3
7. Valeriu Sfetcu - Intr-o zi de primavara.mp3
8. Valeriu Sfetcu - Am un liliac la poarta.mp3
9. Valeriu Sfetcu - Unde mi-e saua s-o pui.mp3
10.Valeriu Sfetcu - Bata-te norocul, fata.mp3
11.Valeriu Sfetcu - Departe-i de mine dorul.mp3
12.Valeriu Sfetcu - Pe unde eu am umblat.mp3
13.Valeriu Sfetcu - Auzi mandro cainii latra.mp3

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: