Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

vineri, 25 mai 2012

OLGA CIOLACU, SELECTII

Olga Ciolacu - Melancolie.mp3
Olga Ciolacu - Nevasta ca mine nu-i.mp3
Olga Ciolacu - Noaptea imparateasca.mp3
Olga Ciolacu - Nu fi trist.mp3
Olga Ciolacu - Nu mai jura ca ma iubesti .mp3
Olga Ciolacu - Nu te mai uita.mp3
Olga Ciolacu - Oamenii nu-s toti totuna.mp3
Olga Ciolacu - Papagalul.mp3
Olga Ciolacu - Roata morii.mp3
Olga Ciolacu - Sa-mi canti cobzar.mp3
Olga Ciolacu - Saraca inima mea.mp3
Olga Ciolacu - Sarba de nunta.mp3
Olga Ciolacu - Sarba lu Vasile.mp3
Olga Ciolacu - Serenada.mp3
Olga Ciolacu - Spune-mi moarte ce ti-as da.mp3
Olga Ciolacu - Sunt tanara.mp3
Olga Ciolacu - Tangou.mp3
Olga Ciolacu - Te-am asteptat.mp3
Olga Ciolacu - Te astept iubitul meu.mp3
Olga Ciolacu - Te iubesc ca niciodata.mp3
Olga Ciolacu - Tinerete mi-ai fost draga.mp3
Olga Ciolacu - Tot mi-a zis barbatul meu.mp3
Olga Ciolacu - Tot necazul omului.mp3
Olga Ciolacu - Tot pe drum si pe carare.mp3
Olga Ciolacu - Trece badea gatit bine .mp3
Olga Ciolacu - Tu esti tot ce am.mp3
Olga Ciolacu - Tu nu mai vii.mp3
Olga Ciolacu - Tu si eu.mp3
Olga Ciolacu - Viata, viata floare rara.mp3


DOWNLOAD:

Un comentariu:

Vitalicus spunea...

Linkul a murit