Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 7 mai 2014

TIBERIU CEIA - Banateanu cat ii viu

1.Tiberiu Ceia - Sus in deal la Lugojana.mp3
2.Tiberiu Ceia - Tara mea-i gradina mare.mp3
3.Tiberiu Ceia - Eu mi-s Pavel din Banat.mp3
4.Tiberiu Ceia - Cand imi vine cate-un gand.mp3
5.Tiberiu Ceia - Umblu noaptea ca si-un lotru.mp3
6.Tiberiu Ceia - La gura de ogasel.mp3
7.Tiberiu Ceia - Fata banateana.mp3
8.Tiberiu Ceia - Am o mandra sus la munte.mp3
9.Tiberiu Ceia - Asa-mi spune mandra mea.mp3
10.Tiberiu Ceia - Florica de la Simand.mp3
11.Tiberiu Ceia - Mandruta cu casa-n colt.mp3
12.Tiberiu Ceia - Zice Efta din vioara.mp3
13.Tiberiu Ceia - Du-te, dor, cu Muresu !.mp3
14.Tiberiu Ceia - Hai, mandro, la ardeleana !.mp3
15.Tiberiu Ceia - Banateanu cat ii viu.mp3
16.Tiberiu Ceia - Astazi, maine la un ceas.mp3
17.Tiberiu Ceia - Tot asa ma bate gandul.mp3
18.Tiberiu Ceia - Bata-te mandruta, bata !.mp3
19.Tiberiu Ceia - Mult imi place vinul rosu.mp3
20.Tiberiu Ceia - Moarte, moarte, sora moarte.mp3
21.Tiberiu Ceia - Eu m-am dus pana-n Bogsig.mp3
22.Tiberiu Ceia - Mandra mea cu ochi de flori.mp3
23.Tiberiu Ceia - M-a facut maicuta-n zori.mp3
24.Tiberiu Ceia - La sfarsitul lui Florar.mp3
25.Tiberiu Ceia - Ada, Doamne, trenu-n gara !.mp3
26.Tiberiu Ceia - Sus in dealul cu trei peri.mp3
27.Tiberiu Ceia - Patruzeci de ani si patru.mp3


Download: