Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 27 mai 2015

FLOAREA TANASESCU, Selectii

FLOAREA TANASESCU - Am trecut lume prin tine.mp3
FLOAREA TANASESCU - Bate vantul salciile.mp3
FLOAREA TANASESCU - Canta puiul cucului .mp3
FLOAREA TANASESCU - Cantec de leagan.mp3
FLOAREA TANASESCU - Cantec pescaresc.mp3
FLOAREA TANASESCU - Cu badita, joc mereu.mp3
FLOAREA TANASESCU - De-ar fi badea langa mine.mp3
FLOAREA TANASESCU - De-ar fi dorul ca padurea.mp3
FLOAREA TANASESCU - Departe-i badea cu dorul.mp3
FLOAREA TANASESCU - Dobrogean din Viile.mp3
FLOAREA TANASESCU - Drag mi-e plaiul dobrogean.mp3
FLOAREA TANASESCU - Dunare pe apa ta.mp3
FLOAREA TANASESCU - Dunare, Dunare lina.mp3
FLOAREA TANASESCU - Dunare, Dunarea mea.mp3
FLOAREA TANASESCU - Eu sunt fata dobrogeana (2).mp3
FLOAREA TANASESCU - Eu sunt fata dobrogeana.mp3
FLOAREA TANASESCU - Frumoasa-i lunca cu flori.mp3
FLOAREA TANASESCU - Geamparalele de la cherhana.mp3
FLOAREA TANASESCU - Geamparaua din Marasu.mp3
FLOAREA TANASESCU - Hai la sarba, hai la joc.mp3
FLOAREA TANASESCU - I-auzi sarba cum rasuna.mp3
FLOAREA TANASESCU - Iac-asa.mp3

Niciun comentariu: