Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

sâmbătă, 30 aprilie 2011

FILUTA BOGDAN


FILUTA BOGDAN - Asta-i hora olteneasca.mp3
FILUTA BOGDAN - Astazi este o zi mare.mp3
FILUTA BOGDAN - Cand eram tanara fata.mp3
FILUTA BOGDAN - Canta-mi lautare.mp3
FILUTA BOGDAN - Cantecul e viata mea.mp3
FILUTA BOGDAN - Carciumoara casa mea.mp3
FILUTA BOGDAN - Cin' ti-a dat zile pe lume.mp3
FILUTA BOGDAN - Cine suie-n deal la vie.wma
FILUTA BOGDAN - Daolica, Dinule.mp3
FILUTA BOGDAN - De nimica nu mi-e dor.mp3
FILUTA BOGDAN - Dealu-i deal si valea-i vale.mp3
FILUTA BOGDAN - Doamne cum se duce vremea mea.mp3
FILUTA BOGDAN - Eu din sat cand am plecat.mp3
FILUTA BOGDAN - Foaie verde, meri cretesti.mp3
FILUTA BOGDAN - Hai neica la Jii la Jii.mp3
FILUTA BOGDAN - Ia-ma-n brate dorule.wma
FILUTA BOGDAN - Lelita, ce zabovesti.mp3
FILUTA BOGDAN - Ma culcai in drum lungit.mp3
FILUTA BOGDAN - Mandra-i olteanca.mp3
FILUTA BOGDAN - Multe doruri am pe lume.mp3
FILUTA BOGDAN - Neica puisor.mp3
FILUTA BOGDAN - Neiculita, ochi de flori.mp3
FILUTA BOGDAN - Ochilor, faceti plimbare.wav
FILUTA BOGDAN - Pe deal pe colnic.mp3
FILUTA BOGDAN - Siminocul.mp3
FILUTA BOGDAN - Spune ginerica spune.wav
FILUTA BOGDAN - Striga neica pe carare.wma

DOWNLOAD: