Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 18 mai 2011

IRINA SOMESAN


IRINA SOMESAN - Azi e joc in sat.mp3
IRINA SOMESAN - Bautoare-s, bautoare.mp3
IRINA SOMESAN - Catanie, catanie.mp3
IRINA SOMESAN - Ceteras cu patru strune.mp3
IRINA SOMESAN - Cine n-are-n lume drag.mp3
IRINA SOMESAN - Daca dai de-o suparare.mp3
IRINA SOMESAN - De dorul badelui meu.mp3
IRINA SOMESAN - Dorul si o boala grea.mp3
IRINA SOMESAN - Drag mi-i jocul romanesc.wma
IRINA SOMESAN - Dragu-mi-i la veselie.wma
IRINA SOMESAN - Eu-imi horesc horea mea.mp3
IRINA SOMESAN - Hai lic si iar lic.mp3
IRINA SOMESAN - Jocule, ce drag mi-ai fost.mp3
IRINA SOMESAN - M-am suit in dealul Clujului.mp3
IRINA SOMESAN - Norocul de mult dorit.mp3
IRINA SOMESAN - Saraca inima mea.mp3
IRINA SOMESAN - Suparat badea de-aseara.mp3
IRINA SOMESAN - Suparat e badea tare.mp3
IRINA SOMESAN - Tineretea-i asa dulce.mp3
IRINA SOMESAN - Tu nu vrei.wav
IRINA SOMESAN - Umbla doru-n lung si-n lat.wav
IRINA SOMESAN - Vecine, draga Ioane.mp3
IRINA SOMESAN - Viata, viata, tare esti amagitoare.wav
IRINA SOMESAN - Zis-o mama catre mine.wav

DOWNLOAD: