Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

joi, 9 decembrie 2010

DIN CELE MAI FRUMOASE MELODII DE MUZICA USOARA, ROMANEASCA!

1.ADRIAN DAMINESCU - Mai da-mi o speranta
2.ANGELA SIMILEA - De ce te uiti la mine
3.ADRIAN ENACHE - Esti o simpla amintire
4.OANA SARBU - Daca te-am mintit
5.DANIEL IORDACHIOAIE - Daca intr-o zi ma vei iubi
6.ILEANA SIPOTEANU - Ai venit prea tarziu
7.ALEX & CONNECT R. - Daca Dragostea Dispare
8.ANGELA CIOCHINA - De-ai fi tu salcie, la mal
9.AURELIAN ANDREESCU - Tu esti primavara mea
10.AURA URZICEANU - Sa mori din dragoste
11.AURELIAN TEMISAN - Numai tu n-ai inteles
12.CARMEN RADULESCU - Candva, prin lacrimi de iubire
13.CATALIN CRISAN - Nu te pot iubi
14.DOINA LIMBASANU - N-ai inteles
15.GABRIEL COTABITA - Raiul e pe pamant
16.ELENA CARSTEA - Ochii tai
17.GABRIEL DOROBANTU - Niciodata (1984)
18.LAURA STOICA - Un actor grabit
19.DAN SPATARU - Nu m-am gandit la despartire
20.MARGARETA PASLARU - Trandafirii tai
21.MARINA FLOREA - Cum sa uit ca te iubesc
22.MIHAELA MIHAI - Cine-as fi
23.MIHAELA RUNCEANU - De-ar fi sa vii
24.MONICA ANGHEL - Dau viata mea pentru o iubire
25.NICOLETA MATEI - Si daca viata mea

DOWNLOAD aici:

Niciun comentariu: