Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

duminică, 12 decembrie 2010

NICULINA STOICAN! DINTRE CELE MAI FRUMOASE CANTECE!


Niculina Stoican - Am o inima rea
Niculina Stoican - Am un puisor
Niculina Stoican - Anii repde-au trecut
Niculina Stoican - A-ntrebat barbatu aseara
Niculina Stoican - Canta-mi cuce numai mie
Niculina Stoican - Cat de dor mi-o fost
Niculina Stoican - Cine o luat locul meu
Niculina Stoican - Cum ti-e nana inima
Niculina Stoican - Dantu' ca la munte
Niculina Stoican - Degeaba vii primavara
Niculina Stoican - Din iubitul meu cel mult
Niculina Stoican - Doamne, n-am crezut
Niculina Stoican - Dusmanii au inebunit
Niculina Stoican - Hai neicuta la iubit
Niculina Stoican - Liliac cu flori marunte
Niculina Stoican - Ma uitai la rasarit
Niculina Stoican - M-as duce ca vantu-n zbor
Niculina Stoican - Mi-e dor nana si nu uit
Niculina Stoican - Nana cat iti sunt de draga
Niculina Stoican - Nana ce nepotrivire
Niculina Stoican - Nana stii ce m-am gandit
Niculina Stoican - Nana, strugurel de toamna
Niculina Stoican - Nana, puisor dorit
Niculina Stoican - Nan-al meu cu dorul lui
Niculina Stoican - Nana-mi spune lume multa
Niculina Stoican - Neicuta, de cand te stiu
Niculina Stoican - Neicuta, dragostea mea
Niculina Stoican - Nu-ti vreau neica, niciun rau
Niculina Stoican - Poti sa ai orice pe lume
Niculina Stoican - Puisor, degeaba-ncerci
Niculina Stoican - Puiul meu imbatranesti
Niculina Stoican - Stinge-te lampa, te stinge
Niculina Stoican - Te las neicuta, te las
Niculina Stoican - Trecu vremea ca si gandu'

DOWNLOAD aici:

Niciun comentariu: