Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

luni, 3 octombrie 2011

INREGISTRARI DE IERI SI DE AZI!

01.GEORGETA ANGHEL - Cine trece pe ulita.mp3
02.TIBERIU CEIA - Busuioc de prin Banat .mp3
03.LUCRETIA BIZO - Bade cand iti eram draga .mp3
04.MARIA BUTACIU - De unde cununa vine.mp3
05.VIOREL COSTIN - Tu, mandruca de demult.mp3
06.GEORGETA ANGHEL - Codrule cu frunza deasa.wma
07.TIBERIU CEIA - De ce mandro n-ai venit .mp3
08.MARIA BUTACIU - Mai badita din Ardeal .wma
09.LUCRETIA BIZO - Mama, de ce m-ai nascut.mp3
10.ION CERNESCU - Tine Doamne astazi, ziua mare.mp3
11.VIOREL COSTIN - Unde joaca om frumos.mp3
12.GEORGETA ANGHEL - Mi-e impacata inima.wma
13.TIBERIU CEIA - Mandra mea cu ochi de flori.mp3
14.LUCRETIA BIZO - Saracile mamile.mp3
15.MARIA BUTACIU - Haida frate sus paharul .mp3
16.ION CERNESCU - Dragu-mi-i de doda Floare.mp3
17.GEORGETA ANGHEL- De-ar fi dorul de vanzare.wma
18.TIBERIU CEIA - Hai mandro la ardeleana.wav
19.MARIA BUTACIU - Badea cu mustata neagra .wav
20.ION CERNESCU - Bate vant de primavara .wav
21.LUCRETIA BIZO - Stii tu, mandrut, ce-mi ziceai.wav
22.TIBERIU CEIA - Anul nou ce vine maine.wav
23.MARIA BUTACIU - Am un bade si-i pastor.wav
24.ION CERNESCU - In muntii Banatului .wav

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: