Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 5 octombrie 2011

ROMANII DE PRETUTINDENI

01. Steliana Sima - Fir-ai tu strainatate .mp3
02. Maria Carneci - Doamne-ntoarce anii mei.mp3
03. Ileana Ciuculete - Pescarul.mp3
04. Cristina Turcu Preda - Am un bobocel de fata .mp3
05. Puiu Codreanu - Cine -o-mpartit lumea bine .mp3
06. Zorica Savu - Cu cat drag si bucurie.mp3
07. Steliana Sima - D-as putea vremea sa-ntorc.mp3
08. Maria Carneci - Nu va lasati fetelor .mp3
09. Cristina Turcu Preda - Eu sa stiu ziua cand mor .mp3
10. Ionut Sidau - Za de joc mai Vasali.mp3
11. Stana Izbasa - Nu mor caii cand vor cainii .mp3
12. Adina Oprea - Atunci cand pretuiesti viata .mp3
13. Oana Tomoiaga - Za-s-o mama cata mine .mp3
14. Ionut Sidau - Pare-mi rau dupa lumuta.mp3
15. Zorica Savu - Prieteni am departe .mp3
16. Oana Tomoiaga - De s-ar fierbe la cazan .mp3
17. Stana Izbasa - Vezi mai lume cum ii viata.mp3
18. Adina Oprea - Cucu' si corbu' .mp3
19. Lucian Dragan - Bogatii si saracii.wav
20. Tinu Veresezan - Am plecat copil de-acasa .wav

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: