Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

marți, 10 aprilie 2012

I-auzi cum mai canta tara!

01.MARIA CIOBANU - Mi-am luat cantecul cu mine.mp3
02.BENONE SINULESCU - Zboara dor, in zari albastre.mp3
03.ANGELICA STOICAN - Eu te cant, frumoasa tara.mp3
04.VASILE IOVA - Floare mandra din Bihor.mp3
05.SAVETA BOGDAN - Dragu mi-i de tine tara.mp3
06.NICOLAE SABAU - Cine seamana tarziu.mp3
07.FLORICA BRADU - Asa ii neamul meu.mp3
08.FLOAREA TANASESCU - Hai la sarba, hai la joc.mp3
09.ION DOLANESCU - Cantec de pace.mp3
10.ELENA ZAMFIRA - Cate tari or fi pe lume.mp3
11.TIBERIU CEIA - Eu te cant vatra strabuna.mp3
12.ILEANA CIUCULETE - De-as fi pasare sa zbor.mp3
13.FLORICA ZAHA - De pe Valea Crisului.mp3
14.NICOLAE ROTARU - I-auzi cum mai canta tara.mp3
15.MIOARA VELICU - Zboara cantu peste brazi.mp3


DOWNLOAD:

Niciun comentariu: