Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

duminică, 15 aprilie 2012

VASILE CIOBANU - N-am averi da' am suflet bun

VASILE CIOBANU - Am crescut doi copilasi.mp3
VASILE CIOBANU - Ce te tii mandro faloasa.mp3
VASILE CIOBANU - Crenguta de mar rotat.mp3
VASILE CIOBANU - Doamne cum se trece vremea.mp3
VASILE CIOBANU - Doamne, dusmanilor mei.mp3
VASILE CIOBANU - Eram copil mic in brate.mp3
VASILE CIOBANU - Indeamna murgule-ndeamna.mp3
VASILE CIOBANU - Iubitul nu-i fiecum.mp3
VASILE CIOBANU - Lele, Doamne, ce sa fac.mp3
VASILE CIOBANU - Maicuta ma tot certa.mp3
VASILE CIOBANU - Mandra ochii tai.mp3
VASILE CIOBANU - Mandra, de cand ne-am iubit.mp3
VASILE CIOBANU - Mandro un te-ai dus.mp3
VASILE CIOBANU - Mandruta, draga mandruta.mp3
VASILE CIOBANU - Mi-a venit doar sa ma duc.mp3
VASILE CIOBANU - Murgule cu coama rara.mp3
VASILE CIOBANU - N-am averi da am suflet bun.mp3
VASILE CIOBANU - Padure cu varfu-n nor.mp3
VASILE CIOBANU - Padure verde de brad.mp3
VASILE CIOBANU - Ti-aduci aminte mandro de mine.mp3




DOWNLOAD:

Niciun comentariu: