Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 5 martie 2014

Ilie MEDREA ,,Cand eram ficior acasa``

Ilie Medrea - 01 - vina mandra, vina draga.mp3
Ilie Medrea - 02 - mandra mea-i frumoasa tare.mp3
Ilie Medrea - 03 - de cand mandra mi te-ai dus.mp3
Ilie Medrea - 04 - pan`am ajuns om cu stare.mp3
Ilie Medrea - 05 - mandra mea s-ar marita.mp3
Ilie Medrea - 06 - dragu-mi la umbra deasa.mp3
Ilie Medrea - 07 - aseara pe luna plina.mp3
Ilie Medrea - 08 - Doamne nu-mi da post sa tin.mp3
Ilie Medrea - 09 - ce-as mai da sa nu mai mor.mp3
Ilie Medrea - 10 - ziua buna tata bun.mp3
Ilie Medrea - 11 - cand eram fecior acasa.mp3
Ilie Medrea - 12 - am plecat pe drum de tara.mp3
Ilie Medrea - 13 - mandra te astept.mp3
Ilie Medrea - 14 - si-o zis tata ca-mi da oi.mp3
Ilie Medrea - 15 - zice mandra,da`in gluma.mp3
Ilie Medrea - 16 - ce-am gandit mandra, ganditu`.mp3
Ilie Medrea - 17 - la casa cu iedera.mp3
Ilie Medrea - 18 - tot vorbeste lumea-n sat.mp3

Download: