Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

joi, 6 martie 2014

Olguta Berbec Surdei - Floare pe munte crescui

Olguta Berbec  - Am un dor la Isverceni.mp3
Olguta Berbec  - Busuioc legat la grinda.mp3
Olguta Berbec  - Cand vine primavara.mp3
Olguta Berbec  - Ce-am semanat, tot am dat.mp3
Olguta Berbec  - Codrule cu frunze verzi.mp3
Olguta Berbec  - Crenguta de lemn uscat.mp3
Olguta Berbec  - De ce nu vii neicut-al meu.mp3
Olguta Berbec  - Floare pe munte crescui.mp3
Olguta Berbec  - Hai cu nana, hai la joc.mp3
Olguta Berbec  - M-am gandit mama sa-ti cant.mp3
Olguta Berbec  - M-am jurat acum un an.mp3
Olguta Berbec  - Nan-al meu boboc de cimbru.mp3
Olguta Berbec  - Nana, ochi ca negura.mp3
Olguta Berbec  - Neica jura ca-i sunt draga.mp3
Olguta Berbec  - Neicuta din Marasesti.mp3
Olguta Berbec  - Spune-mi mandro cum te cheama.mp3
Olguta Berbec  - Sus la munte jos la plai .mp3
Download: