Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 2 aprilie 2014

STEFAN PINTILIE, Selectii

Stefan Pintilie - A cazut o frunza-n calea ta .mp3
Stefan Pintilie - Astazi e ziua ta.mp3
Stefan Pintilie - Bate doamne lumea rea.mp3
Stefan Pintilie - Bea, bea .mp3
Stefan Pintilie - Calugarul din vechiul schit.mp3
Stefan Pintilie - Ce cauti tu in viata mea.mp3
Stefan Pintilie - Ciobanasul.mp3
Stefan Pintilie - Cucule cu pene negre.mp3
Stefan Pintilie - De ce oare eu te-am cunoscut .mp3
Stefan Pintilie - Fetele lu' tata.mp3
Stefan Pintilie - Iasule, Iasule, mandra cetate.mp3
Stefan Pintilie - Jocu-i din batrani lasat.mp3
Stefan Pintilie - La moartea lui Stefan Cel Mare.mp3
Stefan Pintilie - Ninge pe Moldova.mp3
Stefan Pintilie - Sa-mi canti cobzar.mp3
Stefan Pintilie - Trec tiganii.mp3
Stefan Pintilie - Vinisor.mp3
Stefan Pintilie   Bucurati-va prietenii.mp3
Stefan Pintilie   Eu cant la lume cu drag.mp3
Stefan Pintilie   La biserica din lemn.mp3

Download:

Niciun comentariu: