Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 2 aprilie 2014

Adrian Stanca si prietenii

01. Adrian Stanca - Lasa-ma mandruta de acasa sa plec.mp3
02. Adrian Stanca & Andreea Voica - Uita-te mandra parul albeste.mp3
03. Adrian Stanca & Niculina Stoican - Din Banat la Severin .mp3
04. Adrian Stanca & Florentina si Petre Giurgi - Zi Petre tare pe strune .mp3
05. Adrian Stanca & Nicoleta Voica - Am trait cum mi-o fost dat .mp3
06. Adrian Stanca & Ana Munteanu - Mandru esti Banat.mp3
07. Adrian Stanca & Petrica Matu Stoian - Hai canuta sus.mp3
08. Adrian Stanca & Alexandru Pugna - Horile le-a semanat .mp3
09. Adrian Stanca & Liliana Laichici - Lasa mandro un ochet deschis.mp3
10. Adian Stanca & Eugen Mihaila - Coborai din dealul stanii.mp3
11. Adrian Stanca & Silvana Raciu - Lelita carciumareasa .mp3
12. Adrian Stanca & Matilda Pascal Cojocarita - Hora romaneasca.mp3
13. Adrian Stanca & Oana si Raluca Stanca - Ieri in brata, azi de brata .mp3
14. Adrian Stanca & Tiberiu Ceia - Mult imi place vinul rosu.mp3
15. Adrian Stanca & Cornelia Lupulescu - Badea mi-i vecin.mp3
16. Adrian Stanca & Ciprian Roman - Multe mandre am mai iubit.mp3
17. Adrian Stanca & Felicia Stoian - Azi vreau sa uit grijile.mp3
18. Adrian Stanca & Carmen Popovici Dumbrava - Nicicand mandro nu mi-ai spus.mp3
19. Adrian Stanca & Marilena Corina Bogdan - Te-as culca mandro astara .mp3
20. Adrian Stanca & Ramona Ilies-Dragan - Fina si cu nasu.mp3
21. Adrian Stanca & Daniel si Dorut Dogaru - Bata-te mandra amaru`.mp3
22. Adrian Stanca - Cand pasesc pragul la casa.mp3
23. Adrian Stanca - Junie floare de vara.mp3
24. Adrian Stanca - Nu stiu care mi rasplata.mp3
25. Adrian Stanca & Catalin Maximiuc - Zi-i scripcare zi-i cu drag.mp3

Download: