Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

duminică, 6 aprilie 2014

BENONE SINULESCU. Selectii

BENONE SINULESCU - A mai trecut un an din viata mea.mp3
BENONE SINULESCU - Am sa-i spun codrului maine.mp3
BENONE SINULESCU - Are mama opt feciori.mp3
BENONE SINULESCU - As plange lang-o vioara.mp3
BENONE SINULESCU - Bate vantu' si-mi adie.mp3
BENONE SINULESCU - Bate vantu-n valuri mari.mp3
BENONE SINULESCU - Bine zice-o vorba veche.mp3
BENONE SINULESCU - Cand eram in satul meu.mp3
BENONE SINULESCU - Cand eram pe Ialomita.mp3
BENONE SINULESCU - Cand imi infrunzeste nucul.mp3
BENONE SINULESCU - Canta-mi de iubire, lautare.mp3
BENONE SINULESCU - Canta cocoseii-n zori de ziua.mp3
BENONE SINULESCU - Cat e Siriul de mare.mp3
BENONE SINULESCU - Ciobanasul.mp3
BENONE SINULESCU - Codrule de-as fi ca tine.mp3
BENONE SINULESCU - Cum am face mandro, noi.mp3
BENONE SINULESCU - De-ar fi mandra fata buna.mp3
BENONE SINULESCU - De-ar fi trandafiru-n floare.mp3
BENONE SINULESCU - Doar o viata.mp3
BENONE SINULESCU - Doina mea pe codru-i scrisa.mp3
BENONE SINULESCU - Dorul mandrii de n-ar fi.mp3
BENONE SINULESCU - Eu ti-am iubit ochii tai.mp3
BENONE SINULESCU - Fa-ma mama ce mi-i face.mp3
BENONE SINULESCU - Fiul risipitor.mp3
BENONE SINULESCU - I-auzi cum mai canta cucu'.mp3
BENONE SINULESCU - I-auzi mandro, trenul vine.MP3
BENONE SINULESCU - In padure, prin bradet.mp3
BENONE SINULESCU - In poarta unui han batran.mp3

Download: