Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

vineri, 19 iunie 2015

FLORICA BRADU, Selectii

Florica Bradu - Am oleaca de uratu'.mp3
Florica Bradu - Asa-s maica, de straina.mp3
Florica Bradu - Auzi bade, cucul canta.mp3
Florica Bradu - Auzit-am, auzit.mp3
Florica Bradu - Badita, bade Gheorghie.mp3
Florica Bradu - Bat-o noaptea pe nana.mp3
Florica Bradu - Bate ceasul miezul noptii.mp3
Florica Bradu - Batranit-am da nu-i modru.mp3
Florica Bradu - Cantec de catanie.mp3
Florica Bradu - Cantec de leagan.mp3
Florica Bradu - Care-i mama miresii.mp3
Florica Bradu - Cata boala-i pe sub luna.mp3
Florica Bradu - Cine-o zis de Cris ca-i negru.mp3
Florica Bradu - Cine m-o dat dorului.mp3
Florica Bradu - Cine n-are dor departe.mp3
Florica Bradu - Cînta cuce, limba-ti pice.mp3
Florica Bradu - Cuprins-or norii cerul.mp3
Florica Bradu - D-aici pîna la Tinca.mp3
Florica Bradu - Daca m-ai lega cu lan?u.mp3
Florica Bradu - De-ai umbla cum umbla banii.mp3
Florica Bradu - De-as avea dragut sa-mi placa.mp3
Florica Bradu - De jucat, as sti sa joc.mp3
Florica Bradu - De n-ar fi feciori pe lume.mp3
Florica Bradu - Drag mi-e mie de badea.mp3
Florica Bradu - Dragostile-s ale lumii.mp3
Florica Bradu - Dragu mi-i vara la fan.mp3
Florica Bradu - Fa-ti, mireasa, laduta.mp3
Florica Bradu - Haideti voi, fetele mele.mp3

Niciun comentariu: