Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

vineri, 19 iunie 2015

ILEANA LEONTE

01 Ileana Leonte - Asculta Gorjule, asculta .mp3
02 Ileana Leonte - De-ar veni mai iute seara .mp3
03 Ileana Leonte - Neiculita-al meu din Gorj.mp3
04 Ileana Leonte - In lunca la Imuroasa .mp3
05 Ileana Leonte - Gorjule, plai insorit .mp3
06 Ileana Leonte - Eu mi-am pus un gand pe lume .mp3
07 Ileana Leonte - In padure la Tismana .mp3
08 Ileana Leonte - Suparata esti padure .mp3
09 Ileana Leonte - Padure cu frunza deasa .mp3
10 Ileana Leonte - Cine iubeste si spune .mp3
11 Ileana Leonte - Pe valea stejarului .mp3
12 Ileana Leonte - La portita din gradina .mp3
13 Ileana Leonte - Coborîi cu Jiul drag.mp3
14 Ileana Leonte - Somn, mi-e somn, dar nu ma culc.mp3
15 Ileana Leonte - Ma uitai în vale-n Jii.mp3
16 Ileana Leonte - Suparata-s neica rau.mp3
17 Ileana Leonte - Cucule, ce canti cu dor.mp3
18 Ileana Leonte - Neica-l meu s-a dus pe lunca.mp3

Niciun comentariu: