Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

duminică, 30 ianuarie 2011

VETA BIRIS


VETA BIRIS - Acolo, la mine-n sat.mp3
VETA BIRIS - Am cantat si-am sa tot cant.mp3
VETA BIRIS - Am iubit si-am sa iubesc.mp3
VETA BIRIS - Asa-i jocul la Sarmas.mp3
VETA BIRIS - Asa zice lumea-n sat.mp3
VETA BIRIS - Aseara vantu' batea.mp3
VETA BIRIS - Aseara, m-am dus acasa.MP3
VETA BIRIS - Aseara, mergand pe drum.mp3
VETA BIRIS - Bade cind nu-s langa tine.mp3
VETA BIRIS - Badea-l meu de asta vara.mp3
VETA BIRIS - Badita de pe Tarnava.mp3
VETA BIRIS - Barbate, sufletul meu.mp3
VETA BIRIS - Bate-ma Doamne, sa mor.mp3
VETA BIRIS - Cetera si glasul meu.mp3
VETA BIRIS - Cine-o-mpartit dragostea.mp3
VETA BIRIS - Cine mana boii bine.mp3
VETA BIRIS - Cine nu stie iubi.mp3
VETA BIRIS - Dac-as avea glas de cuc.mp3
VETA BIRIS - De cand s-o dus badita.mp3
VETA BIRIS - De ce ma urasti tu frate.mp3
VETA BIRIS - Decat nora-n casa voastra.mp3
VETA BIRIS - Deschideti portile, larg.mp3
VETA BIRIS - Dragu' mi-i padurea vara.mp3
VETA BIRIS - Du-ti bade dorul, cu tine.mp3
VETA BIRIS - Dupa ani si ani de zile.mp3
VETA BIRIS - Eu i-am spus mamii, sa stie.mp3
VETA BIRIS - Eu te-am iubit.mp3
VETA BIRIS - Fain ii jocul de jucat.mp3
VETA BIRIS - Fir-ai bade blestemat.mp3
VETA BIRIS - Hai iu iu.mp3
VETA BIRIS - In padurea inverzita.mp3
VETA BIRIS - Inima ma doare mult.mp3
VETA BIRIS - Inimioara.mp3
VETA BIRIS - La joc, imi place sa joc.mp3
VETA BIRIS - Lasa-ma bade, lasata.mp3
VETA BIRIS - Mama buna.mp3
VETA BIRIS - Mandre-s nuntile.mp3

DOWNLOAD aici:

Niciun comentariu: