Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

duminică, 30 ianuarie 2011

VETA BIRIS


VETA BIRIS - A trecut un an de zile.mp3
VETA BIRIS - Asa beau oamenii buni.mp3
VETA BIRIS - Bade, nimic nu ma doare.mp3
VETA BIRIS - Cine-o impartit dragostea.mp3
VETA BIRIS - De cand s-o dus badita.mp3
VETA BIRIS - Fetelor, cand voi fetiti.mp3
VETA BIRIS - Hai nuntasi, cu drag jucati.mp3
VETA BIRIS - La multi ani, astazi iti spun.mp3
VETA BIRIS - Laie chioru'.mp3
VETA BIRIS - Lume, lume iar iti cant.wma
VETA BIRIS - Mandre-s nuntile-n Tauni.mp3
VETA BIRIS - Multe fete-ar vrea sa mor.MP3
VETA BIRIS - Nevasta care-i frumoasa.mp3
VETA BIRIS - Niciodata asa dor mult.MP3
VETA BIRIS - Nu ma judece lumea.mp3
VETA BIRIS - O fata de om sarac.mp3
VETA BIRIS - Oi canta cu drag la lume.mp3
VETA BIRIS - Pe la noi, vine badea.mp3
VETA BIRIS - Plange-n mine inima.mp3
VETA BIRIS - Ramas bun, bade Ioane.mp3
VETA BIRIS - Ramas bun, dragut de sat.mp3
VETA BIRIS - Ridica-te negura.mp3
VETA BIRIS - Sa ma bag codru-le-n tine.MP3
VETA BIRIS - Saraca inima mea.mp3
VETA BIRIS - Sunt fata din Vesaus.mp3
VETA BIRIS - Tata, eu nu stiu de ce.mp3
VETA BIRIS - Tinerete, tinerete.mp3
VETA BIRIS - Tot am vrut si-acum as vrea.mp3
VETA BIRIS - Tot mereu am incercat.mp3
VETA BIRIS - Treci Ioane, pe langa mine.mp3
VETA BIRIS - Urata, sunt de toata lumea.MP3
VETA BIRIS - Vara, vara, primavara.mp3
VETA BIRIS - Vecina, de langa casa.mp3
VETA BIRIS - Zis-am mama, catre tine.mp3

DOWNLOAD aici:

Niciun comentariu: