Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

sâmbătă, 28 mai 2011

PUSA POENARU & RAVECA SANDULESCU



PUSA POENARU - Bade, la voi, la Balan.wma
PUSA POENARU - Bade, trandafir rotat.mp3
PUSA POENARU - Bate vantul varfurile.mp3
PUSA POENARU - Eu sunt mandra din Sugag.mp3
PUSA POENARU - Hai bade sa ne-avem dragi.mp3
PUSA POENARU - Mai badita, badisor.mp3
PUSA POENARU - Ochii badii, imi sunt dragi.mp3
PUSA POENARU - Pasare de pe ogor.wma
PUSA POENARU - Poenaru', cum traieste.wma
RAVECA SANDULESCU - Badita, cu dulce gura.mp3
RAVECA SANDULESCU - Bate vantul printre duzi.mp3
RAVECA SANDULESCU - Floare din gradina.mp3
RAVECA SANDULESCU - Floare mandra-ntre livezi.mp3
RAVECA SANDULESCU - Frumos bade mi-am ales.mp3
RAVECA SANDULESCU - La fereastra de uiaga.mp3
RAVECA SANDULESCU - Luceafar de langa luna.mp3
RAVECA SANDULESCU - Mandra gura ta-i izvor.mp3
RAVECA SANDULESCU - Mult ma-ntreaba iedera.mp3
RAVECA SANDULESCU - Pare mi-se ori se-aude.mp3
RAVECA SANDULESCU - Tot mereu am incercat.wav
RAVECA SANDULESCU - Vine dorul si ma-ntreaba.wav