Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

vineri, 6 mai 2011

VICTORITA LACATUSU


VICTORITA LACATUSU - A cui esti tu mandrulita.mp3
VICTORITA LACATUSU - A trecut neica un timp.mp3
VICTORITA LACATUSU - Am crezut in tine.mp3
VICTORITA LACATUSU - Am plans, neicuta, de dor.mp3
VICTORITA LACATUSU - Am primit de la neicuta, vesti de dor.mp3
VICTORITA LACATUSU - Are neica, nevestica.mp3
VICTORITA LACATUSU - Arza-v-ar focul barbati.mp3
VICTORITA LACATUSU - As iesi diseara-n sat.mp3
VICTORITA LACATUSU - Asculta-ma inimioara.mp3
VICTORITA LACATUSU - Asculta gorjanule.mp3
VICTORITA LACATUSU - Asta-i hora ca la Gorj.mp3
VICTORITA LACATUSU - Astazi ca e o zi mare.mp3
VICTORITA LACATUSU - Astazi este ziua mea.mp3
VICTORITA LACATUSU - Cand socot si numar aniii.mp3
VICTORITA LACATUSU - Cat 'oi trai sa traiesc.mp3
VICTORITA LACATUSU - Cate rele-s pe pamant.mp3
VICTORITA LACATUSU - Ce-am iubit, Doamne, odata.wav
VICTORITA LACATUSU - Ce faci neica, ce lucrezi.mp3
VICTORITA LACATUSU - Ce mai vreme de iubit.wav
VICTORITA LACATUSU - Ce mi-ai da neiculita.wav
VICTORITA LACATUSU - Ce te tii mare Lenuta.wav

DOWNLOAD: