Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

vineri, 6 mai 2011

VICTORITA LACATUSU


VICTORITA LACATUSU - Haulita.mp3
VICTORITA LACATUSU - I-auzi mandro pupejoara.mp3
VICTORITA LACATUSU - In zavoiul de la Jii.mp3
VICTORITA LACATUSU - Lasa, lasa, mai neicuta.mp3
VICTORITA LACATUSU - Liliac alb înflorit.mp3
VICTORITA LACATUSU - Lina, Lina.mp3
VICTORITA LACATUSU - Lung e drumul Gorjului.mp3
VICTORITA LACATUSU - M-am jurat si m-am gandit.mp3
VICTORITA LACATUSU - M-as iubi neica, cu tine.mp3
VICTORITA LACATUSU - Ma-ntreaba maicuta.mp3
VICTORITA LACATUSU - Ma intreaba inima.mp3
VICTORITA LACATUSU - Mai barbate, barbatele.mp3
VICTORITA LACATUSU - Mai mandruto, ce gandesti.mp3
VICTORITA LACATUSU - Mai neicuta cu mustata.mp3
VICTORITA LACATUSU - Mai neicuta, neiculita.mp3
VICTORITA LACATUSU - Maiculita, vreau sa-ti cant.mp3
VICTORITA LACATUSU - Mi-a venit lume de duca.mp3
VICTORITA LACATUSU - N-au dusmanii loc de mine.mp3
VICTORITA LACATUSU - Ne vorbeste lumea.wav
VICTORITA LACATUSU - Neiculit-al meu din Gorj.wav
VICTORITA LACATUSU - Neiculita te-am iubit.wav
VICTORITA LACATUSU - Neicuta cu ochi negri.mp3

DOWNLOAD: