Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 9 noiembrie 2011

NETA SOARE

Neta Soare - Al naibii e iubitul.mp3
Neta Soare - Am acasa-un baietel.mp3
Neta Soare - Am albit si-mi sade bine.mp3
Neta Soare - Am dusmance mii si sute.mp3
Neta Soare - Am iubit si-am suferit.mp3
Neta Soare - Am iubit un puisor.mp3
Neta Soare - Am luat cantecul din sat.mp3
Neta Soare - Am plecat in lumea mare.mp3
Neta Soare - Am stat si m-am socotit.mp3
Neta Soare - Aoleu dada Anica.mp3
Neta Soare - Are neica ibovnica.mp3
Neta Soare - As da timpul inapoi.mp3
Neta Soare - Ascultati mai oameni buni.mp3
Neta Soare - Asta-i mintea de roman.mp3
Neta Soare - Asta-i nunta,nu e gluma.mp3
Neta Soare - Astazi este ziua ta.mp3
Neta Soare - Azi se implineste-un an.wav
Neta Soare - Baiatul meu a crescut.mp3
Neta Soare - Banii si cu dragostea.wav
Neta Soare - Ca sa mearga bine casa.wav
Neta Soare - Cand mi-oi insura baiatul.wav


DOWNLOAD:

Niciun comentariu: