Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

marți, 8 noiembrie 2011

TEODORA PAUNESCU-TUCA - PRICESNE


Teodora Paunescu-Tuca - Iisuse, vesnic calator.wma
Teodora Paunescu-Tuca - La miezul noptii va veni.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - Lauda Domnului.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - Lepadarea lui Petru.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - Lumina fa-ma necurmat.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - Marie,nume prea sfant.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - Mie Atat Mi-a Mai Ramas.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - N-am sa uit Iisuse,Doamne,niciodata.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - Nadejdea mea....mp3
Teodora Paunescu-Tuca - Nascatoare,dulce nume.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - Nasterea Ta, Preacurata.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - Noi avem o Maica-n cer.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - O, Iisuse Dumnezeu.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - O, Iisuse, vin la tine.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - O, Maicuta Sfanta.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - O, Parinte-al Mangaierii.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - O,Maica Sfinta a vietii mele.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - Pre Tine Te Laudam.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - Prea Sfanta Maica si Fecioara.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - Prea Sfanta Nascatoare.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - Sf. Marie, pentru noi roaga-te!.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - Spre tine,tara de lumina.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - Straina a fost viata mea.mp3
Teodora Paunescu-Tuca - Vino la mine!.wav
Teodora Paunescu-Tuca - Vino,Iisuse,in inima mea.wav

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: