Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

NINETA POPA IONESCU


01. Nineta Popa Ionescu - Doamne, pentru cate am.mp3
02. Nineta Popa Ionescu - Asculta, fetita mea.mp3
03. Nineta Popa Ionescu - Ce-am avut si ce-am pierdut.mp3
04. Nineta Popa Ionescu - Ionel, frumos baiat.mp3
05. Nineta Poapa Ionescu - Ce vremuri grele traim.mp3
06. Nineta Popa Ionescu - Luna, de ce m-ai mintit.mp3
07. Nineta Popa Ionescu - Ce trista e strainatatea.mp3
08. Nineta Popa Ionescu - Omul cat traieste in lume.mp3
09. Nineta Popa Ionescu - Nu stiu cu cine sa ma cert.mp3
10. Nineta Popa Ionescu - La Sibiu si Boisoara.mp3
11. Nineta Popa Ionescu - Badisor de la mioare .mp3
12. Nineta Popa Ionescu - Bate vantul, iarba creste.mp3
13. Nineta Popa Ionescu - Dragu mi-i vara la munte.mp3
14. Nineta Popa Ionescu - Lae Chioru.wav
15. Nineta Popa Ionescu - Am iubit o dat un dragut fecior .mp3
16. Nineta Popa Ionescu - Mi-a soptit frunza de fag.wav
17. Nineta Popa Ionescu - Hai noroc si veselie.wav

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: