Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

vineri, 6 februarie 2015

FELICIAN FARCASU

Felician Farcasu - Cand eram odata june.mp3
Felician Farcasu - Cintecul haiducului Daian .mp3
Felician Farcasu - Cit ii muntele de sus.mp3
Felician Farcasu - Coboara oile dunga.mp3
Felician Farcasu - Cresteti flori cit gardurile .mp3
Felician Farcasu - Dragile mele de oi.mp3
Felician Farcasu - Dragostea-i o boala mare.mp3
Felician Farcasu - Eu ma duc mandro, ma duc.mp3
Felician Farcasu - Frumos ii cerul cu stele.mp3
Felician Farcasu - Inima de ce nu mori.mp3
Felician Farcasu - Jieneasca batraneasca.mp3
Felician Farcasu - Jieneasca de la Maleia.mp3
Felician Farcasu - La baia dintre piraie.mp3
Felician Farcasu - Maicuta, norocul meu.mp3
Felician Farcasu - Mindra mea-i hunedoreana .mp3
Felician Farcasu - Mult mi-e drag Somes, de tine .mp3
Felician Farcasu - Pe la noi prin Uricani.mp3
Felician Farcasu - Pe munti pe Cibin in sus.mp3
Felician Farcasu - Pe valea Ampoiului.mp3
Felician Farcasu - S-o zicem pe-a verzelor.mp3
Felician Farcasu - Sint fecior din Ilva Mare.mp3
Felician Farcasu - Tarina de la Buzesti.mp3
Felician Farcasu - Tinar am plecat de-acasa.mp3
Felician Farcasu - Toata lumea-i dintr-un meam.mp3
Felician Farcasu - Vai falos ii poienaru.mp3

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: