Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

luni, 2 februarie 2015

"INIMA CU DOI STAPANI"

Alina Ica Maria - Am baiat de-nsuratoare .mp3
Alina Ica Maria - Trece timpul nu se opreste .mp3
Angi Mutu - Ce-mi bati inima cu foc .mp3
Aura Stoican - Cine-i om cinstit in viata.mp3
Ciprian Tapota - N-au dusmani loc de mine.mp3
Ciprian Tapota - Pentr-o dragoste de o noapte.mp3
Cristian Banateanu - Am o fata si-ostrang in brate .mp3
Cristian Banateanu - Inima cu doi stapani.mp3
Cristina Mateias - Atunci cand o mama plange.mp3
Emil Badea - Am o mandra maritata.mp3
Emil Badea - Sarac suflet patimas .mp3
Emil Badea si Aura Stoican - Se aud lautarii .mp3
Ileana Laceanu - Fir-ati ai dracu dusmani .mp3
Nina Predescu - Ma vorbesc dusmanii mei.mp3
Ornela Pasare - Ti-am mai spus omule tie.mp3
Reli Gherghescu - Am ajuns pana la cer.mp3
Reli Gherghescu - De la Gorj pana-n Banie .mp3
Rodica Mitran - Crede puiu ca nu stiu.mp3
Rodica Mitran - Dragostea face minuni.mp3
Rodica Mitran - Luate-ar dracu de barbat.mp3
Vasile Ciobanu - Am pus gand si asa oi face .mp3
Victorita Lacatusu - Dragostea e foc nestins .mp3

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: