Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 4 februarie 2015

RODICA MITRAN "Tinerete, dulce tinerete"

01 Rodica Mitran - Tinerete, dulce tinerete .mp3
02 Rodica Mitran - 40 de ani se fac.mp3
03 Rodica Mitran - Priceput mai esti barbate.mp3
04 Rodica Mitran - Te vazui lelita Ioana.mp3
05 Rodica Mitran - Dragostea e rau de foc.mp3
06 Rodica Mitran - Lautari cantati cu foc.mp3
07 Rodica Mitran - De s-ar face dealu ses.mp3
08 Rodica Mitran - M-am gandit ca n-ar fi rau.mp3
09 Rodica Mitran - Freamata codru de dor .mp3
10 Rodica Mitran - Drum intins batut de soare.mp3
11 Rodica Mitran - Mi-am pus dusmanii pe ganduri.mp3
12 Rodica Mitran - Spune-mi neica ce mai faci.mp3
13 Rodica Mitran - Se lauda o mandruta .mp3
14 Rodica Mitran - Au, au, au, ma doare capu.mp3
15 Rodica Mitran - Dragostea este povara dulce.mp3
16 Rodica Mitran - Ma leagan ca frunza-n plop.mp3
17 Rodica Mitran - Cine m-o fi pus pe mine.mp3
18 Rodica Mitran - Astazi beau si chefuiesc.mp3
19 Rodica Mitran - Neicuta vreau sa te uit.mp3
20 Rodica Mitran - De ce n-ar putea sa fie .mp3
21 Rodica Mitran - Sta batranetea la panda.mp3
22 Rodica Mitran - Am un cantec pentru nas.mp3
23 Rodica Mitran - Cine asculta doina mea.mp3

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: