Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 29 aprilie 2015

IRINA LOGHIN, Selectii

IRINA LOGHIN - Bordeias, bordei.mp3
IRINA LOGHIN - Bradului la munte-i place.mp3
IRINA LOGHIN - Buna seara, dragii mei.mp3
IRINA LOGHIN - Ca floarea de trandafir.mp3
IRINA LOGHIN - Cand am fost in grea durere.mp3
IRINA LOGHIN - Cand merg seara la fantana.mp3
IRINA LOGHIN - Cand te-ai dus dragostea mea.mp3
IRINA LOGHIN - Canta-mi lautare.mp3
IRINA LOGHIN - Canta muzica la nunta.mp3
IRINA LOGHIN - Canta puiul cucului.mp3
IRINA LOGHIN - Cat oi trai si-oi fi fata.mp3
IRINA LOGHIN - Cate flori mi-ati dat voi mie.mp3
IRINA LOGHIN - Cate griji are o mama.mp3
IRINA LOGHIN - Cate leaturi au plecat.mp3
IRINA LOGHIN - Cazacioc.mp3
IRINA LOGHIN - Ce departe esti maicuta.mp3
IRINA LOGHIN - Ce dor greu....mp3
IRINA LOGHIN - Ce e Ionele cu tine.mp3
IRINA LOGHIN - Ce e viata omului.mp3
IRINA LOGHIN - Ce focsor si ce amar.mp3
IRINA LOGHIN - Ce mai faci draga vecina.mp3
IRINA LOGHIN - Ce n-as da sa mor deseara.mp3
IRINA LOGHIN - Ce vii bade tarzior.mp3
IRINA LOGHIN - Cei trei brazi de la Sinaia (varianta).mp3
IRINA LOGHIN - Cei trei brazi de la Sinaia.mp3
IRINA LOGHIN - Cetioara de bradut.mp3
IRINA LOGHIN - Cine-n lume-a lasat dor.mp3
IRINA LOGHIN - Cine n-are dor pe lume.mp3
IRINA LOGHIN - Cine trece pe islaz.mp3
IRINA LOGHIN - Cobori Doamne, pe pamant.mp3
IRINA LOGHIN - Codrule'mparat ceresc.mp3
IRINA LOGHIN - Colo-n vale-n fagetel.mp3
IRINA LOGHIN - Colo-n vale-n gradinita.mp3
IRINA LOGHIN - Colo-n vale la stejar.mp3

Niciun comentariu: