Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 29 aprilie 2015

IRINA LOGHIN, Selectii

IRINA LOGHIN - Copiii orfani.mp3
IRINA LOGHIN - Cu drag eu v-am cantat.mp3
IRINA LOGHIN - Cucule mai canta mandru.mp3
IRINA LOGHIN - Da-mi Doamne o forta mare.mp3
IRINA LOGHIN - Dati-mi sticla cu otrava.mp3
IRINA LOGHIN - Dati-mi vin sa m-ametesc.mp3
IRINA LOGHIN - De-ai sti mama traiul meu.mp3
IRINA LOGHIN - De-ar fi si neica pe-aici.mp3
IRINA LOGHIN - De-as fi iara de 30 de anii.Mp3
IRINA LOGHIN - De-as putea maine sa mor.mp3
IRINA LOGHIN - De cand e lumea, lume.mp3
IRINA LOGHIN - De cand eram copil acasa.mp3
IRINA LOGHIN - De ce luna se ascunde.mp3
IRINA LOGHIN - De ce mama, de ce tata.mp3
IRINA LOGHIN - De ce stai neica pe-afara-.mp3
IRINA LOGHIN - De ce te-ai suparat pe mine.mp3
IRINA LOGHIN - De la mine la Ploiesti.mp3
IRINA LOGHIN - De s-ar face dealu' ses.mp3
IRINA LOGHIN - De trei zile beau bere.mp3
IRINA LOGHIN - Departe te-am lasat, satucul meu.mp3
IRINA LOGHIN - Deschide gropare, mormantul.mp3
IRINA LOGHIN - Despartire, despartire.mp3
IRINA LOGHIN - Din bucata mea de paine.mp3
IRINA LOGHIN - Doamne, cand ai facut lumea.mp3
IRINA LOGHIN - Doamne, cata suparare.mp3
IRINA LOGHIN - Doamne, la dusmanii mei.mp3
IRINA LOGHIN - Doamne, mult imi place viata.mp3
IRINA LOGHIN - Doru' de parinti.mp3

Niciun comentariu: