Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

joi, 30 aprilie 2015

IRINA LOGHIN, Selectii

IRINA LOGHIN - Dorul neichii rau ma doare.mp3
IRINA LOGHIN - Dorule, mai dor.mp3
IRINA LOGHIN - Du-ma, du-ma-n tara doinelor.mp3
IRINA LOGHIN - Duce-te-ai neicuta-n lume.mp3
IRINA LOGHIN - Dunare, sa nu ma-nneci.mp3
IRINA LOGHIN - Dupa deal rasare luna.mp3
IRINA LOGHIN - E noapte si e tarziu.mp3
IRINA LOGHIN - Era timp frumos si soare..mp3
IRINA LOGHIN - Eu plang c-am imbatranit.mp3
IRINA LOGHIN - Eu prin tar-am colindat.mp3
IRINA LOGHIN - Fa-mi maicuta mea o salba.mp3
IRINA LOGHIN - Fetelor, ma ascultati!.mp3
IRINA LOGHIN - Fetita mamii, fetita.mp3
IRINA LOGHIN - Fir-ai sa fii, mai Gheorghita.mp3
IRINA LOGHIN - Firicel de busuioc.mp3
IRINA LOGHIN - Flacai, nu va suparati.mp3
IRINA LOGHIN - Florilor de pe campie.mp3
IRINA LOGHIN - Fluier, fluieras de soc(var).mp3
IRINA LOGHIN - Fluier, fluieras de soc.mp3
IRINA LOGHIN - Foaie verde de mohor.MP3
IRINA LOGHIN - Foicica din ponoare.mp3
IRINA LOGHIN - Frate peline.mp3
IRINA LOGHIN - Geaba ma mai duc acasa.mp3
IRINA LOGHIN - Gheorghita cu cal balan.mp3
IRINA LOGHIN - Ghinion.mp3
IRINA LOGHIN - Ghiocel cu floarea-ntoarsa.wma
IRINA LOGHIN - Ghiocel din deal adus.mp3
IRINA LOGHIN - Groparul.mp3

Niciun comentariu: