Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

sâmbătă, 4 iulie 2015

ILEANA CIUCULETE, Selectii

Ileana Ciuculete - A plecat un tren aseara.mp3
Ileana Ciuculete - A trecut, neicuta, timpul.Mp3
Ileana Ciuculete - Acasa la romani.mp3
Ileana Ciuculete - Am avut ca orice om.mp3
Ileana Ciuculete - Am jurat ca nu m-oi duce.mp3
Ileana Ciuculete - Am plans neica si-am oftat.mp3
Ileana Ciuculete - Am plecat cu dorul ieri.mp3
Ileana Ciuculete - Am primit neica, scrisoare.mp3
Ileana Ciuculete - Am venit cu drag la voi.mp3
Ileana Ciuculete - Amara-i strainatatea.Mp3
Ileana Ciuculete - Are neica, ochi caprui.mp3
Ileana Ciuculete - As ofta sa-mi iasa focul.mp3
Ileana Ciuculete - Asa-i viata.mp3
Ileana Ciuculete - Asta-i hora, nu-i pedeapsa.mp3
Ileana Ciuculete - Asta-i neica boala ta.mp3
Ileana Ciuculete - Asta-i nunta anului.mp3
Ileana Ciuculete - Asta sunt, n-aveti ce-mi face.mp3
Ileana Ciuculete - Au plecat olteni la coasa.mp3
Ileana Ciuculete - Auzi doda Floare.mp3
Ileana Ciuculete - Baiat ca neica mai rar.mp3
Ileana Ciuculete - Banii, banii arza-i focul.mp3
Ileana Ciuculete - Banii, banii se castiga.mp3
Ileana Ciuculete - Barbatelul meu.mp3
Ileana Ciuculete - Bate doamne dragostea.mp3