Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

sâmbătă, 4 iulie 2015

ILEANA CIUCULETE, Selectii

Ileana Ciuculete - Spune-mi inimioara, tu.mp3
Ileana Ciuculete - Spune, maiculita, spune.mp3
Ileana Ciuculete - Spune, spune, pui de corb.MP3
Ileana Ciuculete - Sta neica ingandurat.mp3
Ileana Ciuculete - Stie lumea stie.mp3
Ileana Ciuculete - Sunt saraca si n-am bani.mp3
Ileana Ciuculete - Sunt suparata, neicuta.mp3
Ileana Ciuculete - Te-am iubit neicuta.mp3
Ileana Ciuculete - Te iubesc dar nu ma crezi.mp3
Ileana Ciuculete - Tinerete, nu pleca.mp3
Ileana Ciuculete - Toate frunzele ofteaza.mp3
Ileana Ciuculete - Toate pacatele mele.mp3
Ileana Ciuculete - Trandafir si-o neghinita.mp3
Ileana Ciuculete - Trece viata.mp3
Ileana Ciuculete - Trenule, ai fost hain.mp3
Ileana Ciuculete - Tu esti viata mea.mp3
Ileana Ciuculete - Uite doru' trece dealu'.mp3
Ileana Ciuculete - Un dor mare ma usuca.mp3
Ileana Ciuculete - Unde ai fost neiculita.mp3
Ileana Ciuculete - Va zic, bine v-am gasit.mp3
Ileana Ciuculete - Vai de mine ce facui.mp3
Ileana Ciuculete - Vantule cand ai batut.mp3
Ileana Ciuculete - Veni primãvara iar.mp3
Ileana Ciuculete - Viata, viata fir de ata.mp3
Ileana Ciuculete - Vine anul de cand zac.mp3
Ileana Ciuculete - Vorbesc dusmanii de mine.mp3
Ileana Ciuculete - Vorbeste lumea, vorbeste.mp3
Ileana Ciuculete - Vreau sa cant si sa petrec.mp3
Ileana Ciuculete - Zboarã pui de cuculet.mp3


Niciun comentariu: