Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

sâmbătă, 4 iulie 2015

ILEANA CIUCULETE, Selectii

Ileana Ciuculete - Cine-l vede pe neica.mp3
Ileana Ciuculete - Cine sare garduri multe.mp3
Ileana Ciuculete - Ciorba de curcan.mp3
Ileana Ciuculete - Ciupe neica binisor.Mp3
Ileana Ciuculete - Cu ochiul tau mincinos.mp3
Ileana Ciuculete - Cu omul frumos si bun.mp3
Ileana Ciuculete - Curge Gilortul la vale.mp3
Ileana Ciuculete - Dac-as putea neiculitã.mp3
Ileana Ciuculete - Daca te gandesti vreodata.mp3
Ileana Ciuculete - De-ar putea luna vedea.mp3
Ileana Ciuculete - De-as fi pe cer ca luna.mp3
Ileana Ciuculete - De-o luna si-o saptamana.mp3
Ileana Ciuculete - De  trei  ori  m-am  maritat.mp3
Ileana Ciuculete - De atatea ganduri Doamne.mp3
Ileana Ciuculete - De ce luna, de ce soare.mp3
Ileana Ciuculete - De ce nu se poate, oare.mp3
Ileana Ciuculete - De ce puiul meu nu crezi.mp3
Ileana Ciuculete - De cine mi-e mie dor.mp3
Ileana Ciuculete - De mica am plecat de acasa.mp3
Ileana Ciuculete - De nimic nu-mi pare rau.mp3
Ileana Ciuculete - De s-ar mai putea odata.mp3
Ileana Ciuculete - De trei ori m-am maritat.mp3
Ileana Ciuculete - Diseara ma primenesc.mp3
Ileana Ciuculete - Doamne, lumea, pe pamant.mp3
Ileana Ciuculete - Doamne, oamenilor rai.mp3
Ileana Ciuculete - Doamne,maine de-oi muri.mp3

Niciun comentariu: