Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 2 martie 2011

EMIL GAVRIS


EMIL GAVRIS - Anaida, danaida.mp3
EMIL GAVRIS - Aseara, vantul batea.mp3
EMIL GAVRIS - Cantec de pahar.mp3
EMIL GAVRIS - Cantec de pe Somes.mp3
EMIL GAVRIS - Cantec din Maramures.mp3
EMIL GAVRIS - Catu-i Maramuresu'.mp3
EMIL GAVRIS - Ce stai mandra suparata.mp3
EMIL GAVRIS - Cetera din lemn de munte.mp3
EMIL GAVRIS - Cine-o facut crasma-n drum.mp3
EMIL GAVRIS - Da-i cu spritul, pan' la ziua.mp3
EMIL GAVRIS - De ce joc as mai juca.mp3
EMIL GAVRIS - Drag mi-i jocul romanesc.mp3
EMIL GAVRIS - Draga mi-e lelita-n joc.mp3
EMIL GAVRIS - Dragostea e fara leac.mp3
EMIL GAVRIS - Dunta.mp3
EMIL GAVRIS - Dupa mure.mp3
EMIL GAVRIS - Eu-s ciobanul muntelui.mp3
EMIL GAVRIS - Frunza verde de gorun.mp3
EMIL GAVRIS - Hai lic si iar lic.mp3
EMIL GAVRIS - Haideti mai flacai, la joc.mp3
EMIL GAVRIS - Io-s osan.mp3
EMIL GAVRIS - Joc din Maramures.mp3
EMIL GAVRIS - La fereastra cu zorele.mp3
EMIL GAVRIS - M-o facut mama sa joc.mp3
EMIL GAVRIS - Ma dusei intr-o gradina.mp3
EMIL GAVRIS - Mandrulita de sub codru.mp3
EMIL GAVRIS - Marut rosu dintre vii.mp3
EMIL GAVRIS - Mi-a zis mama sa ma-nsor.mp3
EMIL GAVRIS - Mult mi-e drag de ochii tai.mp3
EMIL GAVRIS - Pavele, Pavele.mp3
EMIL GAVRIS - Pe Arges, in jos.mp3
EMIL GAVRIS - Pe Mures si pe Tarnave.mp3
EMIL GAVRIS - Place-mi mie veselia.mp3
EMIL GAVRIS - S-ar tine mandra de lume.mp3
EMIL GAVRIS - Tare esti frumoasa, nopticica.mp3
EMIL GAVRIS - Uiu iu, bine-i la joc.mp3
EMIL GAVRIS - Vin ciobanii de la munte.mp3
EMIL GAVRIS - Zis-a mandra.mp3


DOWNLOAD aici:

Niciun comentariu: