Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

duminică, 13 martie 2011

TRAIAN JURCHELA

TRAIAN JURCHELA - Bate vant peste Banat.mp3
TRAIAN JURCHELA - Batranit-am nu stiu cand.mp3
TRAIAN JURCHELA - Cat ii Carasu de mare.Mp3
TRAIAN JURCHELA - Cata boala are mandra .mp3
TRAIAN JURCHELA - De n-ar fi dor, pe pamant.mp3
TRAIAN JURCHELA - Dor de mandra cand m-ajunge.mp3
TRAIAN JURCHELA - Dorinta.mp3
TRAIAN JURCHELA - Dragostea nu-i fie cum.mp3
TRAIAN JURCHELA - Eu, aici cant si doinesc.mp3
TRAIAN JURCHELA - Floare alba din bagrini.mp3
TRAIAN JURCHELA - Flori din Caras, de la munte.mp3
TRAIAN JURCHELA - Frica mi-i ca mor, ca maine.mp3
TRAIAN JURCHELA - Frunzuta verde de fag .mp3
TRAIAN JURCHELA - Gugulan cu car cu mere.mp3
TRAIAN JURCHELA - Hora de la Oravita.mp3
TRAIAN JURCHELA - Instrainare.MP3
TRAIAN JURCHELA - Insura-m-as, insura.mp3
TRAIAN JURCHELA - La fantana parasita .mp3
TRAIAN JURCHELA - Mandra banateana.mp3
TRAIAN JURCHELA - Mandra cu gurita dulce.mp3
TRAIAN JURCHELA - Mandra mea, draga mea.mp3
TRAIAN JURCHELA - Mandro, chica galbina.wav
TRAIAN JURCHELA - Mandro, ochisorii tai.wav
TRAIAN JURCHELA - Mandrulita mea, din sat.wav
Traian Jurchela.jpg

DOWNLOAD aici: