Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

sâmbătă, 5 martie 2011

LINA VETRESCU

LINA VETRESCU - A plecat badea din sat.mp3
LINA VETRESCU - A trecut dorul odata.mp3
LINA VETRESCU - Am vorbit codre, de tine.wav
LINA VETRESCU - Codrul m-a invatat sa cant.mp3
LINA VETRESCU - Codrule verde, vara.mp3
LINA VETRESCU - De-ar veni frumoasa vara v2.mp3
LINA VETRESCU - De-ar veni frumoasa vara.mp3
LINA VETRESCU - De la Naruja la vale.mp3
LINA VETRESCU - Doina mea prieten bun.wav
LINA VETRESCU - Drag mi-e jocul vrancenesc.mp3
LINA VETRESCU - Dragi mi-s horile pe lume.mp3
LINA VETRESCU - Fa-te bade spic de grau.mp3
LINA VETRESCU - Insoara-te bade.mp3
LINA VETRESCU - Ma-ntrebat un fir de vant.mp3
LINA VETRESCU - Miorita.wav
LINA VETRESCU - Se revarsa zorile.wav
LINA VETRESCU - Vine toamna calatoare.wav
LINA VETRESCU - Vine vara, iar mi-e dor.wav
LINA VETRESCU - Vino maica, de ma vezi.wav

DOWNLOAD aici: