Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

vineri, 18 martie 2011

STELIANA SIMA (2)


STELIANA SIMA - De-as putea neicut-al meu .mp3
STELIANA SIMA - De-as putea vremea sa-ntorc.mp3
STELIANA SIMA - De cand te iubesc pe tine.mp3
STELIANA SIMA - De ce-ai intrat in viata mea .mp3
STELIANA SIMA - De ce Doamne ai lasat.mp3
STELIANA SIMA - De ce duc eu dorul tau .mp3
STELIANA SIMA - De maine nu mai iubesc.mp3
STELIANA SIMA - De oftat ce oftai tare.mp3
STELIANA SIMA - Dete bunul Dumnezeu.mp3
STELIANA SIMA - Doamne daca mai am zile.mp3
STELIANA SIMA - Doamne la omul sarac.mp3
STELIANA SIMA - Dragoste amagitoare .mp3
STELIANA SIMA - Dragoste, sirag alb de margele .mp3
STELIANA SIMA - Dupa nori, vine senin.mp3
STELIANA SIMA - Fir-ai tu strainatate.mp3
STELIANA SIMA - Frunza, dupa vant plecata.mp3
STELIANA SIMA - Grea e dragostea pe lume.mp3
STELIANA SIMA - Hora de la Cilieni.mp3
STELIANA SIMA - Inima plina de dor.mp3
STELIANA SIMA - Intoarce-ti Doamne fata spre noi.mp3
STELIANA SIMA - Intr-o vineri dimineata.mp3
STELIANA SIMA - Jos la Cilieni la vale.mp3
STELIANA SIMA - Jos pe malul Oltului.mp3
STELIANA SIMA - Lume, pentru tine cint.mp3
STELIANA SIMA - Lumea zice ca-s frumoasa.mp3
STELIANA SIMA - Ma intreaba fiul meu.mp3
STELIANA SIMA - Maica atunci cand m-ai facut.mp3
STELIANA SIMA - Maicuta cu parul alb.mp3

DOWNLOAD aici: