Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

duminică, 26 iunie 2011

ANICA GANTU (2)


ANICA GANTU - Am sa te-astept neiculita.mp3
ANICA GANTU - Ce crezi nana ca mi-e bine.mp3
ANICA GANTU - Dragostea, varsta nu are.mp3
ANICA GANTU - Lumina lunita.mp3
ANICA GANTU - M-a amagit dragostea.mp3
ANICA GANTU - M-ai mintit nana, mintit.mp3
ANICA GANTU - M-ai mintit neicut-al meu.mp3
ANICA GANTU - M-am dus aseara in sat.mp3
ANICA GANTU - M-as iubi nana cu tine.mp3
ANICA GANTU - M -am jurat si m-am jurat.mp3
ANICA GANTU - Ma-ntreaba nana pe mine.mp3
ANICA GANTU - Ma striga nana la poarta.mp3
ANICA GANTU - Maica parul ti-a albit.mp3
ANICA GANTU - Maicuta e suparata.mp3
ANICA GANTU - Mandro ce sa fac.Mp3
ANICA GANTU - Mult am suferit.mp3
ANICA GANTU - Multe nopti si zile.mp3
ANICA GANTU - Nan-al meu cu mandre multe.wav
ANICA GANTU - Nana cu fantana-n curte.mp3
ANICA GANTU - Nana nu mai astepta.mp3
ANICA GANTU - Nana puisorule.wav
ANICA GANTU - Nana voinicel din sat.wav
ANICA GANTU - Neicuta cu ochi caprui.wav

DOWNLOAD: