Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

luni, 13 iunie 2011

TOP ARDEAL (2)

Alina Pinca - Lume, zau, ce ti-am facut.mp3
Ana Holdis Pop - Mandru-i codru primavara.mp3
Dinu Iancu Salajanu - Mult ma-ntreaba inima.mp3
Dinu Iancu Salajanu & Ionut Fulea - Dragu-mi-i cu tine.mp3
Ileana Domuta Mastan - Dragu-mi-i dantu pa lungu.mp3
Ionut Fulea - Marie de la Sugag.mp3
Ionut Fulea - Voi dusmani de-aveti putere.mp3
Ionut Fulea & Mariana Deac - Dragu-mi-i de tine lele.mp3
Ionut Fulea & Mariana Deac - Marie.mp3
Mariana Anghel - Ce-ai crezut bade si crezi.mp3
Mariana Deac - Bade cararile mele.mp3
Mia Dan - Dor din poarta Bistritei.mp3
Nicolae Muresan - Cand eram in vremea mea.mp3
Nicolae Muresan - Veselos ii neamul meu.mp3
Sava Negrean Brudascu - Dragu-mi-i dantu si jocu'.wav
Valeria Peter Predescu - La casuta d'inga vale.wav
Vasile Chisiu - Doamne nu ma-mbatrani.wav
Veta Biris - Asa zice lumea-n sat.wav

DOWNLOAD: