Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

luni, 27 iunie 2011

LEONTIN CIUCUR



LEONTIN CIUCUR - Cat oi trai pe pamant.wma
LEONTIN CIUCUR - Cate fete-s cu cojoc.wma
LEONTIN CIUCUR - Ce stai mandra suparata.wma
LEONTIN CIUCUR - De cand ma stiu am cantat.wma
LEONTIN CIUCUR - Dragu-mi-i a mere-n lunca.mp3
LEONTIN CIUCUR - Iesit-o, Doamne, iesit.mp3
LEONTIN CIUCUR - La birtutu cel din vale.mp3
LEONTIN CIUCUR - La mandra si la mandra.wma
LEONTIN CIUCUR - Ma duc si-mi petrec la nunta.wma
LEONTIN CIUCUR - Ma dusei la plug in deal.wma
LEONTIN CIUCUR - Marg cu mandra pa carare.mp3
LEONTIN CIUCUR - Mult i-mi plange inima.mp3
LEONTIN CIUCUR - 'Nalta-i mandra si frumoasa.wma
LEONTIN CIUCUR - Petrece omu prin lume.mp3
LEONTIN CIUCUR - Place-mi sa joc aci.mp3
LEONTIN CIUCUR - Rau ii pare oarecui.wma
LEONTIN CIUCUR - Satu meu cel cu mandra.wma
LEONTIN CIUCUR - Satu meu ii sat de munte.mp3
LEONTIN CIUCUR - Scoala gazda, fa lumina!.mp3
LEONTIN CIUCUR - Stransu-mi-am mandrile mele.wma
LEONTIN CIUCUR - Suparat is pe noroc.wav
LEONTIN CIUCUR - Tat asa ma bate-un gand.wav
LEONTIN CIUCUR - Umbland de-a roata prin lume.wav
LEONTIN CIUCUR - Vai de mine ce ma fac.wma

DOWNLOAD: