Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

luni, 13 iunie 2011

TOP ARDEAL (3)

Alexandru Pugna - Io catana am plecat.mp3
Alina Pinca - Tinerete haine scumpe.mp3
Ciprian Roman - Cine n-o juca toamna.mp3
Cornelia & Lupu Rednic - De departe noi venim.mp3
Cristian Pohomaci - Fost-am Doamne cand am fost.mp3
Cristian Pohomaci - Vai de mine ce-am uitat.mp3
Dinu Iancu Salajanu - Pa mine ma doare capu.mp3
Dinu Iancu Salajanu - Pa unde ma duce valu.mp3
Dumitru Dobrican - Joc din Iadara.mp3
Ioan Moldovan - Din viata mi-o trecut.mp3
Ioan Sas - Faina-i mandra si se tine.mp3
Ionut Fulea - Hai dor.mp3
Marcel Seraz - Fa-ma Doamne padurar.mp3
Maria Butila Bonzar - M-o facut mama asa.mp3
Maria Dan-Golban - Cucule pasare blanda.mp3
Mariana Deac - Frati romani din lumea-ntreaga.mp3
Marin Dionisie - Io-s ficior de ardelean.mp3
Mirela Manescu - Lume, lume ce-ai cu mine.mp3
Nicu Pop - Mandra dorul de la tine.wav
Radu Ciordas - Ma dusei joi a peti.wav
Radu Potoran - Nu-mi da Doamne zile rele.mp3
Vasile Pop - Cant la lume ca mi-i draga.wav
Veta Biris - Asa-i romanul.wav

DOWNLOAD: