Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

joi, 15 ianuarie 2015

CONSTANTIN MAGUREANU "Cat esti tanar si iubesti"

A dat primavara-n flori.mp3
Am o mandra la Tismana.mp3
Are mandruta  un caine.mp3
Armata nu-i grea.mp3
Cand a fost la nunta mea.mp3
Cand cu mandrele te-nveti.mp3
Cand eram tanar odata.mp3
Cat esti tanar si iubesti.mp3
Cat mi-a fost vara de mare.mp3
De la mine-a treia casa.mp3
Eu cand vad cate-o nevasta.mp3
Grea patima am avut.mp3
Hai prieteni sa ciocnim.mp3
Ia raspunde omule.mp3
Iubesc lumea, iubesc viata.mp3
Ma-nsurai, luai muiere.mp3
Mai, fratilor mustaciosi.mp3
Omule de ce traiesti.mp3
Omule, de sarbatori.mp3
Prieten drag azi beau cu tine.mp3
Spritule, cu gust dulceag.mp3
Trec fetitele la mure.mp3
Trec pe ulita cantand.mp3
Trecui Oltul pe bustean.mp3
Vrajitoare , ghicitoare.mp3
Zarzarea, zarzarea.mp3

Niciun comentariu: