Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

joi, 29 ianuarie 2015

CORNELIA ARDELEAN

1.Cornelia Ardelean - Hai badita la Haidau.mp3
2.Cornelia Ardelean - Dragu mi-i la secerat.mp3
3.Cornelia Ardelean - Satul meu cu multe flori.mp3
4.Cornelia Ardelean - Plina-i casa de feciori.mp3
5.Cornelia Ardelean - Peste Somes, peste Tau.mp3
6.Cornelia Ardelean - Poruncit-a bade-al meu.mp3
7.Cornelia Ardelean - Drag mi-e dealul tîrgului.mp3
8.Cornelia Ardelean - Pe la noi prin Prunisori.mp3
9.Cornelia Ardelean - Colo sus pe munte verde.mp3
10.Cornelia Ardelean - Decît sluga si catana.mp3
11.Cornelia Ardelean - Bade cu clop si paun.mp3
12.Cornelia Ardelean - M-am nascut pe mîndra glie.mp3
13.Cornelia Ardelean - Mai badita.mp3
14.Cornelia Ardelean - CORNELIA ARDELEAN .mp3
DOWNLOAD:

Niciun comentariu: