Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

joi, 15 ianuarie 2015

CONSTANTIN MAGUREANU "Morarita, morarita"

A taiat mandra cocosul.mp3
Am fost padurar un an.mp3
Azi e ziua mea.mp3
Bate vant de peste vale.mp3
Bob de roua, bob de roua.mp3
Cand beam eu vinul cu oala.mp3
Cine-o impartit norocu.mp3
Cred dusmanii c-o duc rau.mp3
De-as putea mandruta mea.mp3
Doamne, tare-s fericit.mp3
In padure la Urzica.mp3
Mai mandruta pentru tine.mp3
Mandro, ne vorbeste lumea.mp3
Mandrulita ochii mei.mp3
Mandrulita satu-i plin.mp3
Morarita, morarita.mp3
Scoate mandro calu-afara.mp3
Si-am zis verde matostat.mp3
Spune-mi mandro ce-ai de gand.mp3
Trecui aseara calare.mp3
Vecina sa te iubesc.mp3
Vorbeste lumea de mine.mp3

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: