Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

marți, 20 ianuarie 2015

TUDORITA GORJANU

01.Tudorita Gorjanu - Puiul meu din Slatina.mp3
02.Tudorita Gorjanu - La margine de ulita.mp3
03.Tudorita Gorjanu - Puisorul meu balai.mp3
04.Tudorita Gorjanu - Neic-al meu e vanator.mp3
05.Tudorita Gorjanu - Cine-a pus dorul in om.mp3
06.Tudorita Gorjanu - Trecui aseara prin sat.mp3
07.Tudorita Gorjanu - Neic-al meu de peste drum.mp3
08.Tudorita Gorjanu - De la Slatina-ntr-un sat.mp3
09.Tudorita Gorjanu - Ma intreaba lumea-n sat.mp3
10.Tudorita Gorjanu - Ma gandesc la viata mea.mp3
11.Tudorita Gorjanu - Neica rau ma pacalisi.mp3
12.Tudorita Gorjanu - Mai Ionele, puiule ..mp3
13.Tudorita Gorjanu - Mai Marine, mai Marine.mp3
14.Tudorita Gorjanu - Neicuta din Tg-Jiu.mp3
15.Tudorita Gorjanu - Sa ne'nveselim cu toti.mp3
DOWNLOAD:

Un comentariu:

Unknown spunea...

Salut.Te rog frumos sa ma lași sa descarcat albumul acesta cu Tudorita Gorjanu.Imi doresc tare mult.Nu pot sa-l descarc !